اولین مرکزتوانبخشی رایگان برای معلولان جسمی حرکتی در یافت آباد آغاز بکار نمود

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

با هدف پیشگیری، درمان و ارتقای بهبود کیفی و کمی زندگی معلولان، مرکز ارائه خدمات توانبخشی کودکان توانیاب در جنوبغرب تهران راه اندازی شد.
معصومه فراهانی مدیر روابط عمومی رعدالغدیر گفت: مقارن با ۱۵ دیماه سال جاری؛ تنها مرکز تخصصی ارائه خدمات توانبخشی رایگان معلولان (از بدو تولد تا ۴۰ سالگی) ،به همت موسسه نیکوکاری رعدالغدیر راه اندازی شد .
وی افزود: با توجه با آمار بالای مراجعین دارای کودک توانیاب و تقاضای برخورداری از خدمات توانبخشی این موسسه برای فرزندانشان ؛پس ازارزیابی و بررسیهای صورت یافته، با نظر مثبت اعضای هیات مدیره رعد الغدیر ؛طرح پروژه احداث کلینیک توانبخشی کودک توانیاب در دستور کار قرار گرفت .
پس از گذشت سه ماه از تصویب طرح بامشارکت خیرین و بدون هیچگونه حمایت دولتی ، کلینیک توانبخشی رعد الغدیر با واحدهایی مشتمل بر کاردرمانی ؛گفتاردرمانی ؛ فیزیوتراپی، درمان و نمازخانه در محل موسسه تجهیز و راه اندازی شد.
ایشان با بیان اینکه هزینه های این طرح با مشارکت نیکوکاران تامین شده است گفت : هزینه های احداث پروژه مرکز توانبخشی با مشارکت سبز حامیانی چون بانک قرض الحسنه رسالت ،و جمعی از خیرینی که تمایلی برای ذکر نامشان نداشتند به بهره برداری رسید .
ایشان درادامه با تشکر از شهرداری تهران برای ارائه مجوز احداث این کلینیک و همچنین کلیه حامیان مالی این طرح گفت : کلینیک توانبخشی رعد الغدیر در حال حاضر با ۴ نفر از متخصصان حوزه توانبخشی در زمینه های کاردرمانی ،گفتار درمانی ،فیزیوتراپی کار خود را آغاز نموده و همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ مشغول به فعالیت می باشد.
وی در ادامه با تکمیل صحبتهای خود از فعالیتهای اجرایی این کلینیک؛ به نیاز مالی برای تامین تجهیزات تخصصی هم اشاره کرد و گفت :در حال حاضرامکانات عمومی برای ارائه خدمات فراهم شده و توانیابان از خدمات بهره مند می باشند ولی کماکان نیازبرای تامین تجهیزات تخصصی تر نیاز به تامین مبلغی معادل ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان می باشد که امیدواریم با مشارکت نیکوکاران این مهم هم رفع شود.
وی در خاتمه به حضور داوطلبانه جمعی از پزشکان نیکوکار به منظور حمایت از درمان و سلامت توانیابان هم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر جمعی از پزشکان فوق تخصص درزمینه (عمومی ،گوش و حلق و بینی ،عفونی ، قلب و دندانپزشکی )به منظور معالجه رایگان توانیابان طبق برنامه ای منظم در محل موسسه حضور دارند .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظرات شما
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی دیدگاه ها
دیگر مطالب
تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸ - 2

تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸

در مراسمی گرم و صمیمی به مناسبت روز جهانی عصای سفید، از تلاش‌ها و دستاوردهای دو تن از نابینایان فعال جامعه تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی رعد الغدیر، این مراسم با حضور افراد نابینا تحت آموزش این مرکز، علی سلطان‌زاده، رئیس هیئت مدیره رعد الغدیر، و مسئولان شهری برگزار گردید. در این رویداد از فعالان و هنرمندان نابینا به پاس تلاش‌هایشان قدردانی شد.

مطالعه خبر
خاطره ای فراموش‌نشدنی - ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

خاطره ای فراموش‌نشدنی: ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

به گزارش مدیر روابط عمومی رعد الغدیر، در یک روز پاییزی زیبا در پانزدهم مهر ماه، جمعی از افراد ناشنوا به میزبانی اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۸ و با همکاری موسسه رعد الغدیر، از موزه حیات وحش هفت‌چنار بازدید کردند. این اردوی یک‌روزه فرصتی فراهم کرد تا این عزیزان از نزدیک با دنیای شگفت‌انگیز حیوانات آشنا شده و لحظات خوشی را در دل طبیعت تجربه کنند.

مطالعه خبر
کمپین سهام مهربانی 15

سلام!
در این روزهای سرشار از عشق و همدلی، موسسه رعد الغدیر شما را به مشارکت در کمپین سهام مهربانی دعوت می‌کند. این کمپین با هدف تأمین کمک‌هزینه‌های درمانی و توانبخشی برای افراد دارای معلولیت شکل گرفته است.
هر قدمی که شما برمی‌داریم، پنجره‌ای از امید را به روی این عزیزان باز می‌کند و زندگی‌شان را رنگ تازه‌ای می‌بخشد.