اصلی ترین هدف موسسه ایجاد اشتغال پایدار برای معلولین است

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

قائم مقام مدیرعامل موسسه ی رعد الغدیر:
اصلی ترین هدف موسسه ایجاد اشتغال پایدار برای معلولین است.
قائم مقام مدیر عامل موسسه رعد الغدیر درسومین گردهمایی مدیران عضو انجمن خیریه سماوات در بندرعباس گفت: اصلی ترین هدف موسسه رعد الغدیر ایجاداشتغال پایدار بوده و در این امر تا حدود زیادی به موفقیت رسیده ایم و کارهای بسیار خوبی را انجام داده ایم .
به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، علی رضا آتشک گفت: موسسه ی رعد الغدیر ۱۳۸۰ با هدف اشتغال زایی برای معلولین تاسیس شد وتاکنون به موفقیت های بسیاری دست یافته است بطوری که ما امروز بعنوان برترین موسسه مردم نهاد الگوی منطقه خاورمیانه درحوزه ی آموزش فنی و حرفه ای ،توانبخشی و کارگاه های حمایتی اشتغال شناخته می شویم .
وی افزود: تاکنون طرح های بسیاری را در راستای اشتغال زایی معلولین انجام داده ایم که ایجاد کارگاه های صنایع دستی و هنری ،کارگاه تولیدی خیاطی رعد جامه ،کارگاه بسته بندی برکت سبز ریحون ،تهیه و توزیع غذا ،کارگاه تهیه و توزیع گیاهان دارویی نگار،کارگاه بسته بندی مواد غذایی نیک، مرکز پیام رعد الغدیر ،گروه هنری رعد الغدیر و طرح راحیل از جمله ی آنهاست که درکل این فعالیت ها برای برای ۱۵۰۰ نفرمعلول را آموزش داده و برای۴۵۰ نفر کارآفرینی کرده است .
آتشک تصریح کرد: در کارگاه صنایع دستی محصولات بسیار متنوعی را تولید می کنیم و مسوولین را متقاعد کرده ایم که برای هدایایی که می خواهند بدهند این هدایا را از موسسه ی ما تهیه کنند همچنین کارگاه تولیدی – خیاطی رعد جامه که هم اکنون ۲۰نفر در این کارگاه به صورت تمام وقت درحال کار هستند و کلیه ی امور دوخت و دوز البسه ازجمله لباس بیمارستانی لباس کار و لباس های مدارس را انجام می دهند از دیگر برنامه های اجراشده توسط موسسه است .
وی تاکید کرد: از مهم ترین طرح ها و برنامه های موسسه،call centerیا مرکز پیام موسسه است که برای ۵۰نفر اشتغال زایی کرده و برنامه های متنوعی را اجرا می کند ازجمله طرح هایی که توسط مرکز پیام انجام می شود می توان به اجرای طرح های پژوهشی و افکار سنجی، اجرای طرح های تحقیقات بازار، نظر سنجی، سنجش رضایت مشتریان و بازاریابی تلفنی اشاره داشت .
آتشک بیان کرد: طرح راحیل و کاریابی هم از طرح های موفق دیگر ما می باشد که در طرح راحیل خدماتی را به خانواده های متوفیان ارایه می دهیم.
“سماوات”عنوان شبکه کشوری از “سازمانهای مردم نهاد آموزش و اشتغالزایی توانیابان” می باشد که از آذر ماه سال ۱۳۹۲ با هدف هم افزایی و اشتراک تجربیات موسسات خیریه معلولین کشور با مشارکت موسسه نیکوکاری رعد الغدیر و کاشانه مهر کاشان در شهر نیاسر کاشان تاسیس شد.
منبع :خبرگزاری پانا

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظرات شما
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی دیدگاه ها
دیگر مطالب
تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸ - 2

تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸

در مراسمی گرم و صمیمی به مناسبت روز جهانی عصای سفید، از تلاش‌ها و دستاوردهای دو تن از نابینایان فعال جامعه تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی رعد الغدیر، این مراسم با حضور افراد نابینا تحت آموزش این مرکز، علی سلطان‌زاده، رئیس هیئت مدیره رعد الغدیر، و مسئولان شهری برگزار گردید. در این رویداد از فعالان و هنرمندان نابینا به پاس تلاش‌هایشان قدردانی شد.

مطالعه خبر
خاطره ای فراموش‌نشدنی - ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

خاطره ای فراموش‌نشدنی: ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

به گزارش مدیر روابط عمومی رعد الغدیر، در یک روز پاییزی زیبا در پانزدهم مهر ماه، جمعی از افراد ناشنوا به میزبانی اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۸ و با همکاری موسسه رعد الغدیر، از موزه حیات وحش هفت‌چنار بازدید کردند. این اردوی یک‌روزه فرصتی فراهم کرد تا این عزیزان از نزدیک با دنیای شگفت‌انگیز حیوانات آشنا شده و لحظات خوشی را در دل طبیعت تجربه کنند.

مطالعه خبر
کمپین سهام مهربانی 15

سلام!
در این روزهای سرشار از عشق و همدلی، موسسه رعد الغدیر شما را به مشارکت در کمپین سهام مهربانی دعوت می‌کند. این کمپین با هدف تأمین کمک‌هزینه‌های درمانی و توانبخشی برای افراد دارای معلولیت شکل گرفته است.
هر قدمی که شما برمی‌داریم، پنجره‌ای از امید را به روی این عزیزان باز می‌کند و زندگی‌شان را رنگ تازه‌ای می‌بخشد.