اعزام ۱۲۰ توان یاب جسمی حرکتی در توری ۴ روزه به مشهد مقدس

رعدالغدیر برگزار میکند ؛
اعزام ۱۲۰ توان یاب جسمی حرکتی در توری ۴ روزه به مشهد مقدس

روابط عمومی رعد الغدیر: توانیابان به پابوسی امام هشتم می روند .

معصومه فراهانی( مدیر روابط عمومی موسسه نیکوکاری رعدالغدیر) از اعزام ۱۲۰ نفر توان یاب جسمی حرکتی این موسسه به مشهد مقدس خبر داد و گفت : تور چهار روزه  مشهد مقدس با حضور توان یابان ، خانواده های آنان و جمعی از مسئولین و گروه های همیار موسسه برگزار میشود .

این سفر زیارتی سیاحتی از نیمه شب دوشنبه ۱۳ مهر ماه آغاز و تا روز جمعه ۱۷ مهر ماه۹۴ ادامه دارد.در این سفر ۴ روزه توان یابان ضمن برخورداری از برنامه های معنوی و زیارتی از اماکن تفریحی شهر مشهد بازدید و از برنامه های فرهنگی سفر نیز بهر مند می شوند.

ایشان با بیان اینکه در این سفرگروه های مختلفی از معلولین با محدودیتها و شرایط حرکتی متنوع حضور دارند گفت: به منظور ثبت خاطره ای ماندگار از سفر در ذهن توان یابان تلاش گردید تا با فراهم کردن تسهیلات رفاهی همچون به همراه داشتن فردی از اعضای خانواده بعنوان همراه ،مکان مناسب سازی شده به منظور محل اقامت و وسیله نقلیه مناسب سازی شده برای تردد توان یابان ویلچری و عصایی در سطح شهر ، امکان زیارت و برنامه تفریحی مطلوب برای آنها فراهم آید .

وی با بیان اینکه کل هزینه این سفر معنوی در حدود ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال می باشد افزود : یک سوم هزینه این سفر توسط دفتر شهردار محترم تهران،یک سوم توسط خیرین و مابقی توسط خود توان یابان پرداخت شده است .

ایشان همچنین افزود : ثبت نام توان یابان از اول شهریور به مدت یکماه صورت یافت  که۷۰ در صد از شرکت کنندگان در این سفر را بانوان و ۳۰ درصد را آقایان تشکیل می دهند.

فراهانی در خاتمه افزود به منظور ثبت رویدادها و وقایع سفر یک مستند ساز در این سفر همراه توان یابان خواهد بود .

 

 

نظرات شما
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی دیدگاه ها
دیگر مطالب
تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸ - 2

تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸

در مراسمی گرم و صمیمی به مناسبت روز جهانی عصای سفید، از تلاش‌ها و دستاوردهای دو تن از نابینایان فعال جامعه تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی رعد الغدیر، این مراسم با حضور افراد نابینا تحت آموزش این مرکز، علی سلطان‌زاده، رئیس هیئت مدیره رعد الغدیر، و مسئولان شهری برگزار گردید. در این رویداد از فعالان و هنرمندان نابینا به پاس تلاش‌هایشان قدردانی شد.

مطالعه خبر
خاطره ای فراموش‌نشدنی - ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

خاطره ای فراموش‌نشدنی: ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

به گزارش مدیر روابط عمومی رعد الغدیر، در یک روز پاییزی زیبا در پانزدهم مهر ماه، جمعی از افراد ناشنوا به میزبانی اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۸ و با همکاری موسسه رعد الغدیر، از موزه حیات وحش هفت‌چنار بازدید کردند. این اردوی یک‌روزه فرصتی فراهم کرد تا این عزیزان از نزدیک با دنیای شگفت‌انگیز حیوانات آشنا شده و لحظات خوشی را در دل طبیعت تجربه کنند.

مطالعه خبر
کمپین سهام مهربانی 15

سلام!
در این روزهای سرشار از عشق و همدلی، موسسه رعد الغدیر شما را به مشارکت در کمپین سهام مهربانی دعوت می‌کند. این کمپین با هدف تأمین کمک‌هزینه‌های درمانی و توانبخشی برای افراد دارای معلولیت شکل گرفته است.
هر قدمی که شما برمی‌داریم، پنجره‌ای از امید را به روی این عزیزان باز می‌کند و زندگی‌شان را رنگ تازه‌ای می‌بخشد.