توانمندسازی ۱۰۰ نفر معلول در کمپین دوازدهم سهام مهربانی

به گزارش واحد روابط عمومی،دوازدهمین نوبت کمپین  سهام مهربانی با هدف تامین هزینه های آموزش و توانبخشی ۱۰۰ فرد دارای معلولیت راه اندازی شد.
معصومه فراهانی مدیر جذب مشارکت های مردمی و تامین منابع موسسه نیکوکاری رعد الغدیر در خصوص کمپین سهام مهربانی به خبرنگار عصر تشکل گفت: از سال ۹۶ کمپین سهام مهربانی با هدف ایجاد اشتغال ۵۰ نفر از افراد دارای معلولیت شروع به کار کرد که در آن زمان ارزش تقریبی این کمپین ۲۵۰ میلیون تومان ارزیابی شده بود که نهایتا با مشارکت ۳۲۴ میلیون تومانی خیرین خاتمه یافت، با نظر مدیر پروژه و ایده پرداز این کمپین مقرر شد با مشارکت خیرین اقدامات لازم برای تامین منابع کمپین در بستر فضای مجازی صورت بگیرد.
طراح این کمپین در ادامه افزود: با تاسیس یک گروه در فضای مجازی و با خیرین خود موسسه نیکوکاری رعد الغدیر این پروژه را استارت زدیم و در ادامه با شهرت یافتن این کمپین خیرین دیگری که علاقمند به مشارکت در توانمندسازی معلولین جسمی حرکتی بودند به این کمپین با پرداخت حداقل ۵ هزار تومان و یا معرفی این پروژه به ۵ نفر از آشنایان پیوستند.
مدیر جذب مشارکت های مردمی و تامین منابع موسسه نیکوکاری رعد الغدیر تصریح کرد: از سال ۹۶ تا به امروز سیزده نوبت کمپین سهام مهربانی برگزار شده است. ناگفته نماند که برخی از نوبت های این کمپین رزرو هم شده است،به این صورت که فرد نیکوکاری که دغدغه توانمندسازی افراد دارای معلولیت را داشته مسئولیت برگزاری این کمپین را بر عهده میگیرد. در حال حاضر کمپین های نوبت سیزدهم و بیستم توسط یک نفر از حامیان فعال و مورد اعتماد موسسه در حال اجراست.
در حال حاضر کمپین دوازدهم با هدف تامین هزینه های جاری آموزش و توانبخشی ۱۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت توسط موسسه نیکوکاری رعد الغدیر در حال اجراست.
فراهانی در خصوص مسیرهای کمک به این کمپین این طور توضیح داد: راه های کمک به کمپین سهام مهربانی مشارکت فعال اشخاص جهت معرفی و به اشتراک گذاری برنامه های این پروژه با دوستان و آشنایان شان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است و یا به صورت کمک های نقدی به شماره کارت بانک پارسیان به نام موسسه نیکوکاری رعد الغدیر ۶۲۲۱۰۶۱۰۸۰۰۰۰۹۳۰ یا از طریق کد دستوری #۹۲۴۴۲*۷۸۰* کمک کنند.
مدیر اجرایی کمپین سهام مهربانی درباره ضرورت برگزاری کمپین اظهار داشت: آموزش و توانمندسازی حرفه ای و اجتماعی افراد دارای معلولیت یکی از مهمترین شاخصه های استقلال فردی و اجتماعی این عزیزان محسوب می شود. با توجه به اینکه ۸۰ درصد افراد بیکار در جامعه،فاقد مهارت هستند، به این نکته خواهیم رسید که میتوان با آموزش درست افراد دارای معلولیت که مبتنی با نیاز روز بازار و مبتنی با شرایط جسمی شان باشد بتوانیم کمک موثرتری داشته باشیم که این افراد فاصله کمتری را جهت پیدا کردن شغل مناسب طی بکنند و بتوانند با پیدا کردن شغل مناسب و کسب درآمد به استقلال فردی و اجتماعی برسند.
فراهانی در پایان با اشاره به اهمیت توانبخشی افراد دارای معلولیت خاطرنشان کرد: در کنار آموزش حرفه ای که این افراد کسب میکنند به طور قطع باید از لحاظ جسمی و فیزیکی مناسب تری هم برای آن کسب و پیشه برخوردار باشند. موسسه نیکوکاری رعد الغدیر با خدماتی نظیر آموزش های فنی و حرفه ای با رویکرد اشتغالزایی و خدمات توانبخشی در دو بخش گفتار درمانی و کار درمانی به صورت رایگان برای افراد دارای معلولیت در واقع ابزاهای لازم برای توسعه مهارت های فردی و اجتماعی این عزیزان را فراهم میکند.
نظرات شما
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی دیدگاه ها
دیگر مطالب
تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸ - 2

تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸

در مراسمی گرم و صمیمی به مناسبت روز جهانی عصای سفید، از تلاش‌ها و دستاوردهای دو تن از نابینایان فعال جامعه تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی رعد الغدیر، این مراسم با حضور افراد نابینا تحت آموزش این مرکز، علی سلطان‌زاده، رئیس هیئت مدیره رعد الغدیر، و مسئولان شهری برگزار گردید. در این رویداد از فعالان و هنرمندان نابینا به پاس تلاش‌هایشان قدردانی شد.

مطالعه خبر
خاطره ای فراموش‌نشدنی - ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

خاطره ای فراموش‌نشدنی: ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

به گزارش مدیر روابط عمومی رعد الغدیر، در یک روز پاییزی زیبا در پانزدهم مهر ماه، جمعی از افراد ناشنوا به میزبانی اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۸ و با همکاری موسسه رعد الغدیر، از موزه حیات وحش هفت‌چنار بازدید کردند. این اردوی یک‌روزه فرصتی فراهم کرد تا این عزیزان از نزدیک با دنیای شگفت‌انگیز حیوانات آشنا شده و لحظات خوشی را در دل طبیعت تجربه کنند.

مطالعه خبر
کمپین سهام مهربانی 15

سلام!
در این روزهای سرشار از عشق و همدلی، موسسه رعد الغدیر شما را به مشارکت در کمپین سهام مهربانی دعوت می‌کند. این کمپین با هدف تأمین کمک‌هزینه‌های درمانی و توانبخشی برای افراد دارای معلولیت شکل گرفته است.
هر قدمی که شما برمی‌داریم، پنجره‌ای از امید را به روی این عزیزان باز می‌کند و زندگی‌شان را رنگ تازه‌ای می‌بخشد.