حضور آرایشگران خیر در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر

کار خیر در جامعه از فرهنگی دیرینه برخوردار است و با جان مردمان عجین شده است. فرد نیکوکار از زمان، پول، تجربه، مهارت و یا استعداد خود برای کمک کردن به دیگر افراد استفاده می‌کند تا دنیا را جای زیباتری برای زندگی بسازد. هرکسی می‌تواند در چنین جایگاهی قرار بگیرد و فعالیت‌هایی در راستای نیکوکاری انجام دهد. فقط لازم است روح بخشنده‌ای داشته باشد. این کمک‌ها در قالب آرایشگری هم می‌تواند باعث ایجاد حس امید و شادی شود. قطعا کمک خیرین نباید همیشه اهدای ارزاق و یا کمک مالی باشد، گاهی اوقات تزریق حس زیبایی به یک فرد معلول می تواند تاثیر شگفت انگیز در روحیه او ایجاد کند.

در این راستا، آرایشگران موسسه زیبایی و آموزشی به رویان دلا با تجهیزات و امکانات آرایشی و بهداشتی به موسسه نیکوکاری رعد الغدیر آمده و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ به ۳۲ توانیاب خدمات زیبایی ارائه دادند.

مدیرعامل موسسه زیبایی و آموزشی به‌ رویان دلا، در گفت‌وگو با روابط عمومی موسسه نیکوکاری رعد الغدیر، بزرگترین افتخار کاری خود را حضور در کنار افراد دارای معلولیت دانست و گفت: به عنوان یک کارآفرین اجتماعی سالیان سال است که افتخار آشنایی با موسسه نیکوکاری رعد الغدیر را دارم.

رزیتا عالی پور بیان کرد: هر فعالیت کاری و آموزش که آغاز می کنم، جنبه نیکوکاری آن را می سنجم و با خود فکر می کنم که چگونه می توان از این طریق به افراد نیازمند کمک کرد. پس از تاسیس موسسه زیبایی و آموزشی به رویان دلا این ایده به ذهنم رسید که با ارائه خدمات زیبایی به افراد دارای معلولیت، باعث سلامت روح و روان آنها شویم.

وی ادامه داد: هنگامی که به یک فرد معلول خدمات زیبایی ارائه می دهیم و او به آینه نگاه می‌کند و خودش را زیباتر می بیند یک حس خوب به آدم دست می دهد که برای من و تیم همراهم بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: زمانی که ایده حضور در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر و ارائه خدمات زیبایی به افراد دارای معلولیت را با همکارانم در میان گذاشتم؛ همه آنها استقبال کردند. امیدوارم این تعامل ادامه دار باشد و بتوانیم باز هم در این موسسه حضور پیدا کنیم.

مدیرعامل موسسه زیبایی و آموزشی به رویان دلا با بیان اینکه در زندگی شخصیم، یک رسالت شخصی برای خود تعریف کرده ام، اظهار کرد: هدف من از زندگی ثروت اندوزی نیست؛ بلکه هدف من عشق به افراد معلول و نیازمندان است.

وی اظهار کرد: کمک به افراد آسیب دیده، افراد معلول و زنان سرپرست خانوار از دغدغه و هدف اصلی زندگیم است و همواره سعی دارم به هر نوعی شده به آنها کمک کنم.

عالی پور از ارائه تخفیف به هنرجویان موسسه نیکوکاری رعد الغدیر خبر داد و گفت: افرادی که از سوی رعد الغدیر برای آموزش به موسسه زیبایی و آموزشی به رویان دلا معرفی می شوند، از تخفیفات موسسه بهره‌مند می شوند.

وی همچنین عنوان کرد: عروس و دامادهایی که از سوی موسسه نیکوکاری رعد الغدیر معرفی شوند، می توانند از خدمات زیبایی بهرویان دلا استفاده و هزینه آن را به صورت اقساط یا ارائه تخفیف پرداخت کنند.

وی اظهار کرد: آرزو دارم افراد معلول را همواره شاد و سلامت ببینم و همچنین امیدوارم هیچ فردی در جامعه سر گرسنه بر بالین نگذارد.

مدیرعامل موسسه زیبایی و آموزشی بهرویان دلا به هم صنفان خود توصیه کرد به موسسات نیکوکاری سر بزنند و از نزدیک با توانیابان آشنا شوند، قطعا در زندگی آنها تاثیرگذار خواهد بود.

نظرات شما
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی دیدگاه ها
دیگر مطالب
تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸ - 2

تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸

در مراسمی گرم و صمیمی به مناسبت روز جهانی عصای سفید، از تلاش‌ها و دستاوردهای دو تن از نابینایان فعال جامعه تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی رعد الغدیر، این مراسم با حضور افراد نابینا تحت آموزش این مرکز، علی سلطان‌زاده، رئیس هیئت مدیره رعد الغدیر، و مسئولان شهری برگزار گردید. در این رویداد از فعالان و هنرمندان نابینا به پاس تلاش‌هایشان قدردانی شد.

مطالعه خبر
خاطره ای فراموش‌نشدنی - ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

خاطره ای فراموش‌نشدنی: ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

به گزارش مدیر روابط عمومی رعد الغدیر، در یک روز پاییزی زیبا در پانزدهم مهر ماه، جمعی از افراد ناشنوا به میزبانی اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۸ و با همکاری موسسه رعد الغدیر، از موزه حیات وحش هفت‌چنار بازدید کردند. این اردوی یک‌روزه فرصتی فراهم کرد تا این عزیزان از نزدیک با دنیای شگفت‌انگیز حیوانات آشنا شده و لحظات خوشی را در دل طبیعت تجربه کنند.

مطالعه خبر
کمپین سهام مهربانی 15

سلام!
در این روزهای سرشار از عشق و همدلی، موسسه رعد الغدیر شما را به مشارکت در کمپین سهام مهربانی دعوت می‌کند. این کمپین با هدف تأمین کمک‌هزینه‌های درمانی و توانبخشی برای افراد دارای معلولیت شکل گرفته است.
هر قدمی که شما برمی‌داریم، پنجره‌ای از امید را به روی این عزیزان باز می‌کند و زندگی‌شان را رنگ تازه‌ای می‌بخشد.