رعدالغدیر روی خط آزمون

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

در فصل امتحانات  در رعد الغدیر ۷۴ نفر از توانیابان در ۶ رشته به رقابت می پردازند

به گزارش روز شنبه  از روابط عمومی موسسه نیکوکاری رعد الغدیر، معصومه فراهانی  اظهار داشت: این موسسه  در راستای تحقق اهداف و همچنین ارزیابی فرآیندهای آموزش های  خود به افراد دارای معلولیت ، از ابتدای تاسیس با  برنامه ریزی آموزشی مدون و برگزاری مستمر آزمون های فنی و حرفه ای برای بیش از ۲۵۰۰ نفر از معلولین جسمی حرکتی فعالیت داشته است  .

مدیر روابط عمومی رعد الغدیر  افزود: رایانه کار ICDL درجه۱، رایانه کار ICDL درجه۲ ،قالیبافی درجه ۱ و۲ ، معرق درجه ۱و۲، نازکدوزی،گلیم، نمددوزی،کرل، فتوشاپ، نمد دوزی، نقاشی، خوشنویسی  و بسیاری از سرفصلهای آموزشی از جمله حرفه های مورد آزمون از سوی سازمان فنی و حرفه ای می باشد که هر ساله در چندین نوبت در محل موسسه نیکوکاری رعد الغدیر برگزار می شود  .

وی با بیان آنکه سال گذشته برای ۵۲ نفر طی ۲ مرحله ، آزمون از سوی سازمان فنی و حرفه ای  برگزار شده، افزود: از این تعداد  در سه حرفه برای ۳۰ نفر کارآموز آزمون دوره ICDL  و برای ۱۰ نفر آزمون راسته دوزی و برای ۱۲ نفر آزمون نازکدوزی  برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در نخستین مرحله از آزمونهای فنی و حرفه ای در سال ۱۳۹۸ نیز برای  ۷۴ نفر از توانیابان در۶ حرفه نقاشی رنگ روغن، تابلو فرشهای تزئینی ، قالیبافی درجه ۲،نقاشی سیاه قلم،خوشنویسی  و نمد دوزی از سوی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور برگزار شده است.

وی در ادامه از برگزاری دوره های خلاقیت و کار آفرینی در رعد الغدیر خبر داد و گفت : با توجه به اینکه رویکرد اصلی آموزشهای رعد الغدیر گذشته از کسب مهارت ارتقای خلاقیت و ایجاد بسترهای درآمد زایی از آموزشهای ارائه شده به توانیابان می باشد ، از ابتدای سال جاری با مشارکت سازمان فنی و حرفه ای دوره های کارآفرینی و خلاقیت به صورت رایگان در محل رعد الغدیر به توانیابان تدریس می گردد

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظرات شما
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی دیدگاه ها
دیگر مطالب
تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸ - 2

تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸

در مراسمی گرم و صمیمی به مناسبت روز جهانی عصای سفید، از تلاش‌ها و دستاوردهای دو تن از نابینایان فعال جامعه تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی رعد الغدیر، این مراسم با حضور افراد نابینا تحت آموزش این مرکز، علی سلطان‌زاده، رئیس هیئت مدیره رعد الغدیر، و مسئولان شهری برگزار گردید. در این رویداد از فعالان و هنرمندان نابینا به پاس تلاش‌هایشان قدردانی شد.

مطالعه خبر
خاطره ای فراموش‌نشدنی - ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

خاطره ای فراموش‌نشدنی: ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

به گزارش مدیر روابط عمومی رعد الغدیر، در یک روز پاییزی زیبا در پانزدهم مهر ماه، جمعی از افراد ناشنوا به میزبانی اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۸ و با همکاری موسسه رعد الغدیر، از موزه حیات وحش هفت‌چنار بازدید کردند. این اردوی یک‌روزه فرصتی فراهم کرد تا این عزیزان از نزدیک با دنیای شگفت‌انگیز حیوانات آشنا شده و لحظات خوشی را در دل طبیعت تجربه کنند.

مطالعه خبر
کمپین سهام مهربانی 15

سلام!
در این روزهای سرشار از عشق و همدلی، موسسه رعد الغدیر شما را به مشارکت در کمپین سهام مهربانی دعوت می‌کند. این کمپین با هدف تأمین کمک‌هزینه‌های درمانی و توانبخشی برای افراد دارای معلولیت شکل گرفته است.
هر قدمی که شما برمی‌داریم، پنجره‌ای از امید را به روی این عزیزان باز می‌کند و زندگی‌شان را رنگ تازه‌ای می‌بخشد.