همه با هم برای توانمندسازی توانیابان منطقه ۱۸

نشست مشترک مدیران و کارشناسان سرای محلات شهرداری منطقه ۱۸ و موسسه نیکوکاری رعدالغدیر با هدف شناسایی بهنگام معلولین در سطح منطقه ۱۸، خروج آنها از گوشه منازل و تلاش موثر برای توانمندسازی و پاسخ بهنگام به نیازهای آنها در رعدالغدیر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی رعدالغدیر، در پی درخواست موسسه نیکوکاری رعدالغدیر از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه۱۸ ، نشست مشترکی به منظور تجمیع قوای موجود در سطح منطقه با هدف شناسایی توانیابان جسمی حرکتی و معرفی آنها به رعدالغدیر با رویکرد برخورداری از خدمات کاملا رایگان این موسسه، جلسه مشترکی با حضور مدیران و کارشناسان سرای محلات سلامت سرای محلات یافت آباد، صادقیه، شهرک ولیعصر و خلیج فارس در محل رعدالغدیر برگزار گردید.
این جلسه که صبح روز دوشنبه ۱۳ آبان ماه ۹۸  با حضور ۱۳ نفر از کارشناسان سرای محلات برگزار گردید، کلیه مدعوین ضمن بازدید از موسسه در جریان شرح خدمات، اهداف و برنامه های عام المنفعه این موسسه قرار گرفتند.
هدف از این جلسه ضمن معارفه رعد الغدیر مشارکت فعالانه کارشناسان سرای محلات در مناطق مختلف منطقه ۱۸ به منظور معرفی و ارجاع توانیابان جسمی حرکتی به این موسسه می باشد که تاکنون از فعالیت این خیریه در سطح منطقه بی اطلاع می باشند.
در این نشست دو ساعته، معصومه فراهانی مدیر روابط عمومی رعد الغدیر ضمن تشکر ویژه از خدمات شهرداری منطقه و همکاری صمیمانه شهردار و معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه ۱۸ که همواره در راهگشایی و حل مسائل متعدد با این خیریه همراه بوده اند گفت : برای ما بسیار افتخار است که شهردار منطقه ازرعد الغدیر بعنوان شاخصی ارزشمند در مسیر توسعه منطقه یاد می نماید.
ماموریت رعدالغدیر ایجاب می کند به منظور دسترس پذیر نمودن امکانات با شناسایی دقیق شهروندان دارای معلولیت در سطح منطقه و مداخله بهنگام در توانمندسازی اجتماعی و حرفه ای ایشان از تعامل کلیه واحدهای اثر بخش در تعامل با شهروندان برخوردار شویم .
در ادامه حسن رفیعی مدیر اداره سلامت شهر داری منطقه ۱۸گفت: با توجه به ضرورت نقش توانمندسازی معلولین و پرورش ظرفیت های نهفته این قشر در ارتقاء سطح کیفی زندگی آنها و خانواده هایشان، تعامل هر چه بیشتر سرای محلات به ویژه کانون های معلولین منطقه و سازمان های مردم نهادی که در این حوزه فعالیت می کنند، بیش از پیش احساس می شود.
وی در ادامه از کلیه کارشناسان سرای محلات خواست تا معرفی این موسسه را در کلیه کارگاه های سرای محلات در راس برنامه های خود قرار دهند و با تلاش در شناساندن و معارفه رعد الغدیر و کمک به ارتباط موثرتر شهروندان دارای معلولیت با این موسسه ، نسبت به پاسخگویی شایسته مراجعین توانیاب و ارتقای سلامت منطقه نیز گام های موثری برداشته شود .
در پایان این نشست ، پوسترهای اطلاع رسانی خدمات موسسه رعدالغدیر به منظور نصب و آگاهی بخشی به مراجعین خانه های سلامت منطقه در بین کارشناسان توزیع شد.

نظرات شما
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی دیدگاه ها
دیگر مطالب
تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸ - 2

تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸

در مراسمی گرم و صمیمی به مناسبت روز جهانی عصای سفید، از تلاش‌ها و دستاوردهای دو تن از نابینایان فعال جامعه تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی رعد الغدیر، این مراسم با حضور افراد نابینا تحت آموزش این مرکز، علی سلطان‌زاده، رئیس هیئت مدیره رعد الغدیر، و مسئولان شهری برگزار گردید. در این رویداد از فعالان و هنرمندان نابینا به پاس تلاش‌هایشان قدردانی شد.

مطالعه خبر
خاطره ای فراموش‌نشدنی - ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

خاطره ای فراموش‌نشدنی: ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

به گزارش مدیر روابط عمومی رعد الغدیر، در یک روز پاییزی زیبا در پانزدهم مهر ماه، جمعی از افراد ناشنوا به میزبانی اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۸ و با همکاری موسسه رعد الغدیر، از موزه حیات وحش هفت‌چنار بازدید کردند. این اردوی یک‌روزه فرصتی فراهم کرد تا این عزیزان از نزدیک با دنیای شگفت‌انگیز حیوانات آشنا شده و لحظات خوشی را در دل طبیعت تجربه کنند.

مطالعه خبر
کمپین سهام مهربانی 15

سلام!
در این روزهای سرشار از عشق و همدلی، موسسه رعد الغدیر شما را به مشارکت در کمپین سهام مهربانی دعوت می‌کند. این کمپین با هدف تأمین کمک‌هزینه‌های درمانی و توانبخشی برای افراد دارای معلولیت شکل گرفته است.
هر قدمی که شما برمی‌داریم، پنجره‌ای از امید را به روی این عزیزان باز می‌کند و زندگی‌شان را رنگ تازه‌ای می‌بخشد.