وجوهات شرعی در مسیر توانمندسازی معلولان هزینه می شود

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

مدیر عامل انجمن خیریه سماوات الغدیر:
وجوهات شرعی در مسیر توانمندسازی معلولان هزینه می شود.
به گزارش مدیرعامل انجمن خیریه سماوات الغدیر، جمعی ازاعضای هیات مدیره این انجمن؛ در دیدارساعت ۱۱:۳۰ روز یکشنبه ۵/۱۰/۹۵ با نماینده آیت الله سیستانی در ایران، گزارش مشروحی از مسائل معلولان وفعالیتهای انجمن خیریه سماوات الغدیر را ارائه نمودند.
طی سفر یک روزه اعضای هیات مدیره انجمن خیریه سماوات الغدیر به شهر قم که صبح روز یکشنبه پنجم دیماه سال جاری انجام شد، اعضای هیات مدیره این انجمن؛ با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی (داماد و نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی در ایران)، ضمن تشکر از توجه ویژه حضرت آیت الله سیستانی به معلولین جهان اسلام، خواستارحمایتهای بیشترایشان در اجازه تخصیص سهم امام از سوی مقلدین ایشان، به نفع توانمند سازی حرفه ای و جسمی معلولان در انجمن سماوات الغدیر شدند.
علی سلطانزاده (مدیرعامل خیریه سماوات الغدیر) گفت: با توجه ویژه مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله سیستانی به موضوع معلولین جهان اسلام و تدبر و مدیریت شایسته نماینده تام الاختیار ایشان در ایران، شاهد خدمات بسیار ارزنده ای در بسترهای علمی و فرهنگی در حوزه معلولین علی الخصوص افراد روشندل ، توسط دفتر فرهنگ معلولین قم هستیم .
ایشان با اشاره به سابقه حمایت وهمکاری های ارزشمند دفتر حجت الاسلام شهرستانی در قم از موسسه نیکوکاری رعد الغدیر در تهران افزود: تا کنون بر اساس مجوز واگذاری بخشی از سهمین امام از سوی دفتر آیت الله شهرستانی به برخی از مقلدین آیت الله سیستانی، حمایتهای مالی و معنوی ارزشمندی برای معلولین جسمی حرکتی فراهم شده است .

امیدواریم در آینده تابلو نفیسی از آثار هنری توانیابان به موزه حجت الاسلام و المسلمین آیت الله شهرستانی در قم اهدا کنیم.

علی سلطانزاده درادامه به بازدید اعضای هیات مدیره سماوات الغدیر از موزه هدایا و هنرهای دستی اهدا شده به دفتر آیت الله شهرستانی اشاره نمودند و گفتند : با رایزنی های صورت یافته اعضای هیات مدیره سماوات ،در آینده نزدیک یکی از شاهکارهای مذهبی فرهنگی ساخته شده توسط دستان هنرمند معلولان، به منظور تشکر ازتوجهات ویژه ایشان به این قشر، به موزه ایشان اهدا می شود .

بازدید از مرکز رعد فاطمیه قم و دفتر فرهنگ معلولان

در ادامه این سفر یک روزه ،اعضای هیات مدیره ضمن بازدید از مرکز رعد فاطمیه قم، ساعاتی چند نیز در دفتر فرهنگ معلولان، به بررسی موضوعات حوزه سماوات رعد الغدیر پرداختند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظرات شما
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی دیدگاه ها
دیگر مطالب
تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸ - 2

تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸

در مراسمی گرم و صمیمی به مناسبت روز جهانی عصای سفید، از تلاش‌ها و دستاوردهای دو تن از نابینایان فعال جامعه تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی رعد الغدیر، این مراسم با حضور افراد نابینا تحت آموزش این مرکز، علی سلطان‌زاده، رئیس هیئت مدیره رعد الغدیر، و مسئولان شهری برگزار گردید. در این رویداد از فعالان و هنرمندان نابینا به پاس تلاش‌هایشان قدردانی شد.

مطالعه خبر
خاطره ای فراموش‌نشدنی - ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

خاطره ای فراموش‌نشدنی: ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

به گزارش مدیر روابط عمومی رعد الغدیر، در یک روز پاییزی زیبا در پانزدهم مهر ماه، جمعی از افراد ناشنوا به میزبانی اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۸ و با همکاری موسسه رعد الغدیر، از موزه حیات وحش هفت‌چنار بازدید کردند. این اردوی یک‌روزه فرصتی فراهم کرد تا این عزیزان از نزدیک با دنیای شگفت‌انگیز حیوانات آشنا شده و لحظات خوشی را در دل طبیعت تجربه کنند.

مطالعه خبر
کمپین سهام مهربانی 15

سلام!
در این روزهای سرشار از عشق و همدلی، موسسه رعد الغدیر شما را به مشارکت در کمپین سهام مهربانی دعوت می‌کند. این کمپین با هدف تأمین کمک‌هزینه‌های درمانی و توانبخشی برای افراد دارای معلولیت شکل گرفته است.
هر قدمی که شما برمی‌داریم، پنجره‌ای از امید را به روی این عزیزان باز می‌کند و زندگی‌شان را رنگ تازه‌ای می‌بخشد.