پیام مدیر عامل موسسه نیکوکاری رعد الغدیر به مناسبت ” روز جهانی کارگر”

به گزارش واحد روابط عمومی، علیرضا آتشک مدیرعامل موسسه نیکوکاری رعد الغدیر در پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر ، ضمن تبریک به تلاشگران عرصه ی کار و تولید به ویژه نیروی کار دارای معلولیت، از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه ی کارکنان زحمتکش خانواده ی بزرگ جامعه معلولین ایران به ویژه کارکنان موسسه رعد الغدیر قدردانی کرد. متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

کنون با که گویم که من کیستم

توان یابم و ناتوان نیستم

اگر پا ندارم همین فخر بس

که زانو نخواهم زدن پیش کس

 

یازدهم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند.

خدمت تمامی فعالان و زحمتکشان عرصه ی کار و تولید به ویژه کارگران محترم، تبریک و شادباش عرض می نمایم.

کارگران، نیروی محرکه ی اقتصاد کشورند که با بازوان پر توان خویش، چرخ زندگی را در هر جامعه‌ای به حرکت در می آورند.

در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر سعی بر آن بوده که در طول سال ها با برگزاری دوره های آموزشی صد در صد رایگان و همچنین به کارگیری افراد توانیاب در مشاغلی همچون مرکز تماس رعد الغدیر و کارگاه خیاطی رعد جامه و کارگاه معرق، خراش فلز، معرق ساقه گندم،ویترای و … این عزیزان را توانمند کرده تا با تلاش و کوشش به نان حلال دست یابند.

در این سالها با وجود تمام محدودیت های موجود در جامعه و همچنین عدم مناسب سازی بستر شهری  برای افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی، شاهد تلاش عزیزان توانیاب از راه های دور و نزدیک  برای حضور مستمر در دوره های آموزشی و همچنین واحد اشتغال ِ موسسه نیکوکاری رعد الغدیر بوده و هستیم.

تلاش مستمر و روحیه خستگی ناپذیر توانیابان باعث شد که موسسه رعد الغدیر در سال ۱۴۰۰ به عنوان برترین کارآفرین اجتماعی در استان تهران انتخاب شود.

بی شک این افتخار عظیم مرهون زحمات تک تک توانیابان عزیزی است که ثابت کرده اند،علیرغم مشکلات فراوان همیشه راهی هست . . .

باردیگر ضمن تبریک روز جهانی  کار وکارگر و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران عزیز، روز کارگر را صمیمانه به شما همکاران گرامی شادباش عرض می نمایم.

 

علیرضا آتشک

مدیر عامل موسسه نیکوکاری رعد الغدیر

نظرات شما
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی دیدگاه ها
دیگر مطالب
تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸ - 2

تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸

در مراسمی گرم و صمیمی به مناسبت روز جهانی عصای سفید، از تلاش‌ها و دستاوردهای دو تن از نابینایان فعال جامعه تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی رعد الغدیر، این مراسم با حضور افراد نابینا تحت آموزش این مرکز، علی سلطان‌زاده، رئیس هیئت مدیره رعد الغدیر، و مسئولان شهری برگزار گردید. در این رویداد از فعالان و هنرمندان نابینا به پاس تلاش‌هایشان قدردانی شد.

مطالعه خبر
خاطره ای فراموش‌نشدنی - ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

خاطره ای فراموش‌نشدنی: ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

به گزارش مدیر روابط عمومی رعد الغدیر، در یک روز پاییزی زیبا در پانزدهم مهر ماه، جمعی از افراد ناشنوا به میزبانی اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۸ و با همکاری موسسه رعد الغدیر، از موزه حیات وحش هفت‌چنار بازدید کردند. این اردوی یک‌روزه فرصتی فراهم کرد تا این عزیزان از نزدیک با دنیای شگفت‌انگیز حیوانات آشنا شده و لحظات خوشی را در دل طبیعت تجربه کنند.

مطالعه خبر
کمپین سهام مهربانی 15

سلام!
در این روزهای سرشار از عشق و همدلی، موسسه رعد الغدیر شما را به مشارکت در کمپین سهام مهربانی دعوت می‌کند. این کمپین با هدف تأمین کمک‌هزینه‌های درمانی و توانبخشی برای افراد دارای معلولیت شکل گرفته است.
هر قدمی که شما برمی‌داریم، پنجره‌ای از امید را به روی این عزیزان باز می‌کند و زندگی‌شان را رنگ تازه‌ای می‌بخشد.