بازدید رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران از رعد الغدیر

سمیه گلپور رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران از موسسه نیکوکاری رعد الغدیر بازدید و از نزدیک با فعالیت های این موسسه آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه نیکوکاری رعد الغدیر، این بازدید در روز دوشنبه ۱ مرداد ماه سال جاری به منظور شناخت بیشتر از فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده توسط رعد الغدیر و ایجاد بستر مناسب برای اشتغال افراد دارای معلولیت انجام شد.

بر اساس این گزارش: طی این بازدید سمیه گلپور  به تفصیل با اهداف، ماموریت‌ها و فعالیت‌های موسسه نیکوکاری رعد الغدیر آشنا شد. در این میان، از بخش‌های مختلف مؤسسه از جمله: واحدهای آموزشی، توانبخشی و کار آفرینی اجتماعی شامل: کارگاه خیاطی، نمایشگاه صنایع دستی و هنری، مراکز تماس و سایر بخش ها مربوط به افراد دارای معلولیت بازدید و به ارائه پیشنهاداتی سازنده برای بهبود فعالیت ها اشاره کرد.

گفتنی است: مقرر شد بر اساس ظرفیت های موجود در مسیر حمایت از اشتغال افراد دارای معلولیت، همکاری های بین موسسه نیکوکاری رعد الغدیر و کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران شکل بگیرد.

همچنین بر اساس این بازدید مقرر شد در جهت رشد و شکوفایی استعداهای افراد دارای معلولیت، کلاس های موسیقی، دوره های مهارت پرستاری در منزل و…با همکاری اعضای کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران در موسسه رعد الغدیر برگزار شود.

نظرات شما
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی دیدگاه ها
دیگر مطالب

به همت اداره سلامت منطقه ۱۸؛
برگزاری کارگاه تغذیه سالم در موسسه رعد الغدیر

کارگاه تغذیه سالم همراه با غربالگری بهداشت از ویژه برنامه‌های «چهارشنبه‌های معلولان» به همت اداره سلامت منطقه ۱۸ و  مرکز بهداشت یافت آباد با همکاری موسسه نیکوکاری رعد الغدیر برای افراد دارای معلولیت برگزار شد.

مطالعه خبر