بیست و پنجمین مرکز رعد الغدیر در چابهار افتتاح خواهد شد

موسسه نیکوکاری رعد الغدیر با هدف دسترس پذیری امکانات توانبخشی و آموزشی در مناطق محروم، توسعه عدالت اجتماعی و توانمندسازی افراد معلول در سراسر کشور، بیست و پنجمین مرکز مشابه خود را در چابهار  راه اندازی کرده است.

موسسه آوای روشنایی چابهار  با هدف توانمندسازی افراد معلول جسمی و حرکتی، نابینایان، ناشنوایان و زنان سرپرست خانوار از طریق فرآیند آموزش فنی و حرفه‌ای به طور رسمی در اردیبهشت سال آینده افتتاح خواهد شد. در حال حاضر این موسسه توانسته ۱۵۰ توانیاب را در سال ۱۴۰۲ پذیرش کند.

لازم به ذکر است: تجهیزات مورد نیاز این موسسه همچون: کامپیوتر، چرخ خیاطی، مبلمان اداری، دکورهای تزئینی و مبالغ لازم برای امور جاری خیریه به همت خیرین تامین شده است.

همچنین از سوی موسسه رعد الغدیر، خدمات آموزشی و مشاوره های لازم جهت بهبود و ارتقای سطح دانش مدیران و کارکنان این موسسه در حال اجراست.

بر اساس این گزارش: از جمله ماموریت های این موسسه می توان برگزاری دوره های آموزشی به روز و متناسب با نیاز بازار کار بومی و کشوری، ارائه خدمات مددکاری اجتماعی در مسیر تحقق اهداف و چشم انداز ، ایجاد و افزایش ظرفیت فکری جامعه به خصوص صاحبان حرف و مشاغل برای جلب و استخدام افراد معلول و زنان سرپرست خانوار ، کاریابی برای جامعه هدف توانمند شده و آماده به کار ، برگزاری کارگاه های مشاوره و روانشناسی اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه فعالیت موسسه آوای روشنایی چابهار می توانید به صورت حضوری به آدرس: چابهار، بلوار حافظ – روبروی حافظ ۴۶ – جنب مبلمان الماس مراجعه کرده و یا با شماره ۳۵۳۳۶۲۷۹- ۰۵۴ تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده ویدئو معرفی موسسه آوای روشنایی چابهار اینجا کلیک کنید.

نظرات شما
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی دیدگاه ها
دیگر مطالب