میز خدمت مدیران سامانه جانبازان و معلولان در موسسه رعد الغدیر

نشست صمیمانه مدیران سامانه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان با مشترکین و مدیران موسسه نیکوکاری رعد الغدیر به منظور  شناسایی مسائل و بهبود نحوه خدمات‌رسانی ناوگان حمل و نقل به مشترکین در سالن کنفرانس رعد الغدیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه نیکوکاری رعد الغدیر؛ در این نشست که با حضور عیوض‌زاده مدیر سامانه و با همراهی معاون بهره‌برداری، مدیر روابط عمومی، مدیر حراست و مدیر بازرسی سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان برگزار شد، ابتدا علی سلطان زاده، رئیس هیئت مدیره موسسه رعد الغدیر ضمن تشکر از عملکرد سامانه حمل و نقل، در خصوص تاثیرات مثبت و نقش سامانه در تحقق ماموریت های رعد الغدیر صحبت کرد.

در ادامه زهره حائری زاده، مدیر آموزش و توانمندسازی رعد الغدیر ضمن عرض خیر مقدم، معارفه کوتاهی از فعالیت‌ها و خدمات بخش آموزش و توانمندسازی مؤسسه را انجام داد و گزیده ای مشکلات مشترکین را ارائه کرد.

سپس مدیر سامانه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان به تلاش‌های کارکنان این سامانه برای ارائه خدمات بهتر به مشترکین و رفع نواقص موجود اشاره کرد و گفت: حدود ۱۱ سال است که این سامانه راه اندازی شده و در حال حاضر ۱۲۰ دستگاه خودرو برای حمل و نقل معلولان و جانبازان مناسب سازی شده است.

مقصود عیوض‌زاده با اشاره به برگزاری این نشست گفت: به همراه مدیران بخش های مختلف سامانه در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر حاضر شدیم تا از نزدیک با مشکلات مشترکین سامانه آشنا شویم تا بتوانیم این مشکلات را رفع نماییم.

 وی از افزایش تعداد ناوگان های حمل و نقل خبر داد و افزود: تعداد ۴۰ دستگاه خودروی مناسب‌سازی شده خریداری شده است که به زودی به این ناوگان اضافه خواهد شد تا بتوانیم به افراد بیشتری سرویس‌ دهیم. قطعا این امر باعث می شود مناطق بیشتری تحت پوشش قرار گیرد.

وی تاکید کرد: همواره سعی شده خدمات به بهترین نحو به افراد دارای معلولیت و جانبازان ارائه شود.

مدیر سامانه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان با اشاره به دریافت وجه برای استفاده از خودروهای ون گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر برای هر سرویس از افراد دارای معلولیت مبلغ ۵ هزار تومان وجه دریافت می شود که این هزینه تنها مربوط به خودروهای ون می شود. خوشبختانه مکاتباتی صورت گرفته تا در سال آینده این وجه دریافت نشود.

در این نشست تعدادی از مشترکین ضمن حضور در محل نشست، در خصوص مسایل مورد نظر خود مانند: بهبود نحوه رفتار رانندگان، ساماندهی سرویس های جایگزین در زمان مناسب، افزایش سطح ایمنی خودروها و… صحبت کردند.

در پایان مدیر سامانه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان قول مساعد داد تا هرچی سریع تر به مشکلات مشترکین پرداخته شود.

نظرات شما
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی دیدگاه ها
دیگر مطالب