نشست صمیمانه مدیرعامل موسسه رعد الغدیر با کارکنان

مدیرعامل موسسه نیکوکاری رعد الغدیر با هدف تبیین اهداف، چشم انداز و ماموریت های جاری در سال نو با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه نیکوکاری رعد الغدیر، در ابتدای جلسه علیرضا آتشک با اشاره به اهداف و چشم انداز موسسه نیکوکاری رعد الغدیر، از کارکنان خواست تا همواره در مسیر رشد و تعالی اهداف سازمانی گام های موثرتری بردارند.

وی ادامه داد: توانمندسازی حرفه‌ای، روحی، جسمی و اجتماعی افراد جامعه هدف از ماموریت های مهم این موسسه است که تمامی کارکنان برای نیل به آن باید تمام تلاش خود را به کار گیرند.

آتشک ضمن ارائه گزارش عملکرد موسسه در سال ۱۴۰۲ و تقدیر و تشکر از زحمات همه کارکنان گفت: چشم‌انداز موسسه نیکوکاری رعد الغدیر، تلاش برای اشتغال‌زایی افراد توانمند دارای مهارت جویای کار است. در این مسیر ما متعهدیم تا با دسترس پذیر کردن و حمایت از اشتغال افراد دارای معلولیت در کشور برای رسیدن به استقلال مالی و اجتماعی آنها تلاش کنیم. ما معتقدیم که افراد دارای معلولیت، همانند سایر افراد، دارای توانایی‌های بالقوه هستند و می‌توانند نقش موثری در جامعه ایفا کنند.

وی برای همه همکاران سالی پر خیر و برکت را آرزو کرد و از همکاران تقاضا کرد در سال جدید همه توان خود را در راستای ارتقای عملکرد موسسه بکار گیرند و همچنین تاکید کرد تا اعضا ضمن حفظ ارتباط پیوسته خود با مدیریت با تبادل نظر، پیشنهادات و انتقادات به ارتقای کیفی و کمی خدمات و فعالیت ها کمک کنند.

دراین نشست صمیمی همکاران دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را پیرامون ارتقای ابعاد مختلف نیروی انسانی به لحاظ توسعه ای و انگیزشی و رفع مشکلات بیان کردند.

نظرات شما
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی دیدگاه ها
دیگر مطالب

با حضور رئیس هیئت مدیره رعد الغدیر؛
بیست و ششمین مرکز مشابه رعد الغدیر در چابهار به طور رسمی افتتاح شد

بیست و ششمین مرکز رعد الغدیر ( آوای روشنایی چابهار) با حضور علی سلطان زاده رئیس هیئت مدیره، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان، رئیس سازمان بهزیستی، مدیران شهری و اعضای شورای شهر، مدیران مناطق آزاد و جمعی از خیرین روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به طور رسمی افتتاح شد.

مطالعه خبر