شحدِ شیرین مشارکت

به گزارش روابط عمومی رعدالغدیر: در این موسسه به سنت هرساله طرحی با نام طرح شحد (شبکه حامیان داخلی) برگزار می شود. در این طرح جمعی از توانیابان این موسسه که اینک صاحب شغل و حرفه ای شده اند ماهانه با بخشیدن سهمی از حقوق خود به صندوق خیریه، سخاوتمندانه در حمایت از آموزش، توانبخشی و درمان افراد دارای معلولیت مشارکت می کنند.

افرادی که خود روزی مددجوی این موسسه بوده اند و با حمایت نیکوکاران و البته تلاش های بی وقفه و ایمان به توانمندی های خود امروز در کارگاه های اشتغالزایی و کارآفرینی رعدالغدیر در جایگاه فردی مفید، مولد و اثر گذار در جامعه حضور دارند که زندگی هر کدام از آنها می تواند الهام بخش بسیاری از ما باشد. حال به شکرانه شکوفا شدن توانمندی هایشان متعهدانه و مسئولانه و با حمایت مالی و معنوی خود، نقش بزرگی در نهادینه شدن فرهنگ نیکوکاری و حمایت از توانیابان در جامعه ایفا می کنند که با این اقدام خیرخواهانه نه تنها درس بزرگی از بخشش به جامعه می دهند بلکه با قطره قطره حمایت های خود نهال حمایت از همنوعان خود را آبیاری می کنند تا به درختی تنومند تبدیل شود. آن زمان است که همه افراد جامعه اعم از توانیاب و تندرست در زیر سایه این درخت، زندگی رو به رشدی خواهند داشت.

امسال نیز ۵۳ تن از این عزیزان با مشارکت مجدد در این طرح، برگ دیگری از دفتر سخاوت را رقم زده و مصداق این شعر زیبای ملک الشعرای بهار شدند ” دیگران کاشتند و ما خوردیم … ما بکاریم دیگران بخورند”

نظرات شما
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده تمامی دیدگاه ها
دیگر مطالب
تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸ - 2

تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید توسط رعد الغدیر و شهرداری منطقه ۱۸

در مراسمی گرم و صمیمی به مناسبت روز جهانی عصای سفید، از تلاش‌ها و دستاوردهای دو تن از نابینایان فعال جامعه تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی رعد الغدیر، این مراسم با حضور افراد نابینا تحت آموزش این مرکز، علی سلطان‌زاده، رئیس هیئت مدیره رعد الغدیر، و مسئولان شهری برگزار گردید. در این رویداد از فعالان و هنرمندان نابینا به پاس تلاش‌هایشان قدردانی شد.

مطالعه خبر
خاطره ای فراموش‌نشدنی - ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

خاطره ای فراموش‌نشدنی: ناشنوایان میهمان موزه حیات وحش هفت‌چنار

به گزارش مدیر روابط عمومی رعد الغدیر، در یک روز پاییزی زیبا در پانزدهم مهر ماه، جمعی از افراد ناشنوا به میزبانی اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۸ و با همکاری موسسه رعد الغدیر، از موزه حیات وحش هفت‌چنار بازدید کردند. این اردوی یک‌روزه فرصتی فراهم کرد تا این عزیزان از نزدیک با دنیای شگفت‌انگیز حیوانات آشنا شده و لحظات خوشی را در دل طبیعت تجربه کنند.

مطالعه خبر
کمپین سهام مهربانی 15

سلام!
در این روزهای سرشار از عشق و همدلی، موسسه رعد الغدیر شما را به مشارکت در کمپین سهام مهربانی دعوت می‌کند. این کمپین با هدف تأمین کمک‌هزینه‌های درمانی و توانبخشی برای افراد دارای معلولیت شکل گرفته است.
هر قدمی که شما برمی‌داریم، پنجره‌ای از امید را به روی این عزیزان باز می‌کند و زندگی‌شان را رنگ تازه‌ای می‌بخشد.